Hot Slicebox

Попередження

JFolder::files: шлях не є текою. Шлях: /sata1/home/users/cloun/www/www.xram.com.ua/images/stories/NEVS/food

Повідомлення

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/NEVS/food


Неділя 30-та після П’ятидесятниці, день пам’яті преподобного Серафима Саровського

15 січня,в неділю 30-ту після П’ятидесятниці, перед Богоявленням, день пам’яті преподобного отця нашого Серафима Саровськогоз благословення Блаженнішого Митрополита Онуфрія архієпископ Білогородський Николайзвершив Божественну літургію у соборному храмі Свято-Пантелеймонівського жіночого монастиря в Феофанії.

По завершенні богослужінняархієпископ Николайпривітав владику Серафима з Днем ангела.

БІЛЬШЕ ФОТО>>>

 

 

Свято Обрізання Господнього, день памяті святителя Василія Великого, архієпископа Кесарії Каппадокійскої

14 січня, в день свята Обрізання Господнього і памяті святителя Василія Великого, архієпископа Кесарії Каппадокійскої,  архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

По закінченні богослужіння владика звершив молебен на початок нового року.
Свято Обрізання нагадує історичну подію, що сталася на восьмий день після народження Іісуса, згідно із законом Мойсея.Чому цьому факту приділяється особлива увага?

По-перше, таким чином ще раз наголошується, що Бог став справжньою людиною, чоловіком по плоті, а не примарою чи безплотним духом, як вчили єретики. По-друге, обрізання для юдеїв було знаком приналежності до богообраного народу. Тому Пресвята Діва Марія та Іосиф Обручник принесли немовля до храму, як того вимагав закон. Отже, щоб визволити підзаконних, Сам законоположник Господь стає поруч із підзаконними. Бо Христос прийшов не зруйнувати Закон, а виконати його. По-третє, обрізання було прообразом Хрещення, даного людям з пришестям Сина Божого.

За християнських часів обрізання тілесне замінило вже обрізання духовне. Про це свідчить апостол Павел, коли говорить, що у Христі ми «обрізані нерукотворним обрізанням, стягненням гріховного тіла плоті, обрізанням Христовим» (Кол. 2, 11). Новозавітне обрізання — хрещення, повинно бути обрізанням наших гріхів і вад. Воно є обрізанням духовним, результатом якого є живе і безперестанне спілкування з Богом.

Різдво Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа

У день свята Різдва Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа, архієпископ Білогородський Николай очолив святкові Різдвяні богослужіння у нашому храмі.

При всьому значенні і винятковості свята Різдва Христового, відзначати його у Християнській Церкві почали не відразу. Сама подія Різдва Христового - Боговтілення - шанувалося усіма християнами завжди, але чин свята, як і його дата, вироблялися поступово. Спочатку Різдво Христове не святкувалося окремо взагалі, а потім його святкування почали звершувати в один день із Хрещенням Господнім (нині відзначається у Православній Церкві 6 січня за старим і 19 січня за новим стилем).

6 січня ввечерінапередосвята владика Николай у співслужінні настоятеля храму протоієрея Вячеслава Лазорика, протоієрея Анатолія Кузьміча та протодиякона Вадима Бурдейного очолив велике повечір'я та утреню.

У сам день свята Божественну літургію святителя Іоанна Златоуста очолив архієпископНиколай.

Його Високопреосвященству співслужили настоятель храму протоієрей Вячеслав Лазорик, протоієрея Анатолія Кузьміча та протодиякон Вадим Бурдейний.

Цього дня з благословення владики дитячий та дорослий хор нашого храму співаючи колядки вітав жителів села зі святом Різдва Христового.

Вперше відокремлене було свято Різдва Христового від Хрещення в Римській Церкві у першій половині IV століття, за переказами - за часів правління папи Юлія. В одному римському календарі, складеному не пізніше 354 року, під датою 25 грудня вже позначено: День Народження Христа у Віфлеємі.

БІЛЬШЕ ФОТО>>>

 

 

Богоявлення Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа

Про подію Богоявлення у III столітті говорять у богослужіннях святий Іпполит Римський (+ к. 235) і святий Григорій, Неокесарійський Чудотворець (+ 270), а в IV ст. в дні цього празника святий Григорій Богослов, святий Йоан Золотоустий, святий Григорій Ниський, святий Августин та інші Отці Церкви.

19 січня, в день свята архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після заамвонної молитви владика звершив чин великого освячення води.

Від найдавніших часів Церква вказує на освячену Йорданську воду як на велику святиню та описує їй чудодійну силу для душі і тіла. У проповіді на свято богоявлення св. Іван Золотоустий пише: «У цей празник опівночі всі, зачерпнувши води, приносять її додому та зберігають увесь рік… І діється дивне явище: та вода у своїй істоті не псується від довготи часу…»

ФОТО>>>

Цогож дня за багаторічною традицією, освячення води було звершено й у місцевому водоймищі, після чого владика окропив усіх присутніх святою водою та благословив бажаючих на купання.

ФОТО>>>

Напередодні ввечері владика Николай звершив велике повечір’я та утреню.

Велике або Йорданське Водосвяття відбувається два рази в році: в навечір’я і в день празника Богоявлення. Історики вважають, що перші подібні чини були пов’язані з хрещенням оглашених. У першому тисячолітті в практиці Східної Церкви було тільки одне Йорданське Водосвяття, а саме в Навечір’я празника. Про це говорять Типікони і старовинні бібліотеки Єрусалима та Константинополя. А від ХІ століття приходить звичай освячення води два рази.

Типік руського Андріївського Скиту на Афоні з ХV століття говорить про два освячення – напередодні і в день свята. Пояснено практику тим, що в Навечір’я водосвяття вважається символом колишнього хрещення оглашених, а водосвяття в день свята уже відбувається в пам’ять про Христове хрещення в ріці Йордані.

Навечір’я Богоявлення, Божественна літургія та чин великого освячення води

18 січня,у Навечір’я Богоявлення настоятель нашого храму протоієрей В'ячеслав Лазорик у співслужінні протоієрей Анатолія Кузьміча та протодиякона Вадима Бурдейного звершив Божественну літургію святителя Василія Великого та чин великого освячення води.

Наприкінці богослужіння отець настоятель привітав паству з Навечір’ям Богоявлення.

Свято Богоявлення у перші віки християнства вважалося збірним, бо стосувався кількох подій із життя Ісуса Христа, які свідчили про Його божественність, а саме: його Різдва, поклону мудреців, Хрещення, чуда в Кані Галилейській і чудесного помноження хліба. Тому й сьогоднішню назву свята «Богоявлення», як стверджує у книзі «Пізнай свій обряд» о. Юліан Катрій, треба розуміти у множині, бо вона означає празник святих Богоявлінь.

Разом з празником Пасхи та Зіслання Святого Духа, празник Богоявлення належить у Східній Церкві до найдавніших. Його почали святкувати в кінці II або на початку III ст. Про нього згадує у своїх творах святий Климент Олександрійський (+ 215). В Апостольських постановах, творі IV століття, про цей празник сказано: «Нехай празнують празник Богоявлення, бо того дня явилося Христове божество, про яке свідчить Отець при хрещенні і Святий Дух у виді голубині, вказуючи на Христа». Про подію Богоявлення у III столітті говорять у богослуженнях святий Іпполит Римський (+ к. 235) і святий Григорій, Неокесарійський Чудотворець (+ 270), а в IV ст. в дні цього празника святий Григорій Богослов, святий Йоан Золотоустий, святий Григорій Ниський, святий Августин та інші Отці Церкви мали гарні духовні науки.

БІЛЬШЕ ФОТО>>>

Присяга студентів Інституту спеціального зв'язку та захисту інформації НТУУ "КПІ"

16 cічня, на запрошення начальника Інституту спеціального зв'язку та захисту інформації НТУУ "КПІ" архієпископ Білогородський Николай взяв участь в урочистих заходах з нагоди складання присяги студентами-першокурсниками Інституту.

Урочистий ритуал пройшов на площі Знань НТУУ “КПІ” В урочистостях взяли участь керівники Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Київської політехніки, представники Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки, Управління державної охорони України, ветерани Інституту та військ урядового зв’язку, батьки та близькі родичі особового складу Інституту та інші гості.

В цей святковий день 114 курсантів другого курсу ІСЗЗІ НТУУ “КПІ” присягнули на відданість Українському народові.

Архієпископ Николай закликав студентів з високою відповідальністю виконувати свій обов’язок та окропив їх святою водою.

Начальник Інституту генерал-майор Держспецзв’язку Піскун Сергій Жанович подякував владиці Николаю за постійну увагу та духовну опіку особового складу та курсантів Інституту.

 

 

Архієпископ Білогородський Николай протягом шести років постійно приймає участь в урочистих заходах з нагоди складання присяги та випуску молодих офіцерів Інституту спеціального зв'язку та захисту інформації НТУУ "КПІ".

За особливу увагу до особового складу та курсантів нагороджений пам’ятним нагрудним знаком інституту.

День пам’яті преподобного Воніфатія Київського

9 січня,в день пам'яті преподобного Воніфатія Київського, з благословення Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Онуфрія  архієпископ Білогородський Николай співслужив митрополиту Бориспільському і Броварському Антонію за Божественною літургією в соборному храмі Свято-Пантелеїмонівського жіночого монастиря у Феофанії.

Його Високопреосвященству також співслужили архієпископ Яготинський Серафим, єпископ Ірпінський Климент, а також духовенство столиці.

Після читання Євангелія владика Антоній звернувся до віруючих з архіпастирським словом.

Після відпусту митрополит Антоній привітав усіх присутніх з Різдвом Христовим, а також подякував владиці Серафиму, ігумені Єлизаветі і сестрам за їхні труди у святій обителі.

У 1861 р. єпископ Серафим (Аретинській, настоятель Михайлового Золотоверхого монастиря 1859-1865 рр.) благословив відкрити у Феофанії скит від Михайлівського монастиря і доручив облаштування обителі досвідченому подвижникові благочестя ігуменові Воніфатію (Виноградському). Трудами старця і перших насельників був відновлений дерев’яний храм, побудовані келії для братії, готель, а також необхідні господарські споруди. Знаючи день свого відходу, старець Воніфатій склав духовний заповіт братії і замість себе поставив скитоначальником схіігумена Іринарха, який управляв обителлю ще 30 років. Заповіт старця Воніфатія полягало у проханні постійного читання Псалтиря, звершення щоденної служби, богоугодного горіння незгасних лампад та прийняття бідних. На сьогоднішній день, за заповітом старця Воніфатія, монастир у Феофанії годує паломників і всіх нужденних.

23 грудня 2010 р. Священний Синод Української Православної Церкви, що проходив під головуванням Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира в Свято-Успенській Києво-Печерській Лаврі, розглянув житіє, труди, подвиги, чудеса і, взявши до уваги народне шанування ігумена Воніфатія (Виноградського), благословив зарахувати ігумена Воніфатія до лику місцевошанованих святих Київської єпархії (журнал № 39).

Більше фото>>>

kdais.kiev.ua

 

 

Владика Николай привітав Митрополита Онуфрія з Різдвом Христовим та передав поздоровлення від Білогордської пастви

8 січняввечері, архієпископ Білогородський Николай відвідав Свято-Успенську Києво-Печерську Лавру, зокрема владика помолився на Великій вечірні у Трапезному храмі преподобних Антонія і Феодосія, яку очолив Предстоятель Української Православної Церкви Блаженніший Митрополит Київський і всієї України Онуфрій у співслужінні духовенства Київської єпархії.

Після завершення вечірні намісник Києво-Печерської Лаври митрополит Вишгородський і Чорнобильський Павел зачитав Різдвяне послання Предстоятеля Української Православної Церкви, після чого до Блаженнішого владики зі словами привітання звернувся керуючий справами УПЦ митрополит Бориспільський і Броварський Антоній.

Наприкінці привітання Блаженніший владика роздав усім присутнім подарунки, а хористи Митрополичого, академічного та дитячого хорів Києво-Печерської Лаври виконали різдвяні колядки.

Перед початком богослужіння владика Николай привітав Митрополита Онуфрія зі святом та передав поздоровлення від ввіреної йому Білогордської пастви.

church.ua

Різдвяні богослужіння у нашому кафедральному храмі (Фото, Відео)

У день свята Різдва Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа, архієпископ Білогородський Николай очолив святкові Різдвяні богослужіння у своєму кафедральному храмі.

При всьому значенні і винятковості свята Різдва Христового, відзначати його у Християнській Церкві почали не відразу. Сама подія Різдва Христового - Боговтілення - шанувалося усіма християнами завжди, але чин свята, як і його дата, вироблялися поступово. Спочатку Різдво Христове не святкувалося окремо взагалі, а потім його святкування почали звершувати в один день із Хрещенням Господнім (нині відзначається у Православній Церкві 6 січня за старим і 19 січня за новим стилем).

Вперше відокремлене було свято Різдва Христового від Хрещення в Римській Церкві у першій половині IV століття, за переказами - за часів правління папи Юлія. В одному римському календарі, складеному не пізніше 354 року, під датою 25 грудня вже позначено: День Народження Христа у Віфлеємі.

6 січня ввечерінапередосвята владика Николай у співслужінні настоятеля храму протоієрея Вячеслава Лазорика, протоієрея Анатолія Кузьміча та протодиякона Вадима Бурдейного очолив велике повечір'я та утреню.

Нічну божественну літургію очолив протоієрей Анатолій Кузьміч, за богослужінням було прочитане Різдвяне привітання архієпископа Білогородського Николая,возлюбленим у Господі пастирям, високошанованій владі білогородки, боголюбивим мирянам.

ФОТО>>>

Пізню Божественну літургію святителя Іоанна Златоуста очолив архієпископНиколай.

Його Високопреосвященству співслужили настоятель храму протоієрей Вячеслав Лазорик та протодиякон Вадим Бурдейний.

Після читання Євангелія владика зачитав Різдвяне послання Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Онуфрія.

На завершення відбувся святковий концерт, який приготували вихованці недільної школи.

Цього дня з благословення владики дитячий та дорослий хор нашого храму співаючи колядки вітав жителів села зі святом Різдва Христового.

БІЛЬШЕ ФОТО>>>

Видео матушка Людмила Лазорик

 

 

Богослужіння у день свята Хрещення Господнього

19 січня, день свята Хрещення Господнього, архієпископ Білогородський Николайзвершить Божественну літургіюу Свято-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після заамвонної молитви владика  звершив чин великого освячення води, після чого владика окропивусіх присутніх святою водою та благословив бажаючих на купання.

Напередодні ввечері владика Николай звершив велике повечір’я та утреню.

 

 

Більше фото>>>

Неділя 32-га після П’ятидесятниці, день Навечір’я Богоявлення

18 січня, в неділю 32-гу після П’ятидесятниці, Навечір’я Богоявлення, у Свято-Михайлівському храмі с. Білогородка Божественну літургію з великою вечірньою та чином великого освячення води очолив настоятель храму протоієрей В'ячеслав Лазорик у співслужінні протоієрей Анатолія Кузьміча тапротодиякона Вадима Бурдейного.

Наприкінці богослужіння отець настоятель привітав паству з Навечір’ям Богоявлення.

 

БІЛЬШЕ ФОТО>>>

День пам’яті преподобного Воніфатія Київського

9 січня у Свято-Пантелеімонівському монастирі у Феофанії  вшанували пам’ять засновника обителі преподобного Воніфатія Київського.

У соборному храмі монастиря архієпископ Білогородський Николай співслужив за Божественною літургією Блаженнішому Митрополиту Київському і всієї України Онуфрію.

Його Блаженству також співслужили митрополит Білоцерківський і Богуславський Августин, архієпископ Яготинський Серафим, єпископ Боярський Феодосій, єпископ Ірпінський Климент, єпископ Фастівський Даміан, а також духовенство обителі.

За богослужінням молилися: настоятелька монастиря ігуменя Єлисавета (Андрєєва) з сестрами, паломники та прихожани обителі.

Після читання Святого Євангелія Блаженніший владика звернувся до всіх присутніх за богослужінням із словами проповіді.

Також під час Божественної літургії Предстоятель звершив священицьку хіротонію над протодияконом Тарасом Піддубним.

По закінченню богослужіння Його Блаженство привітав віруючих із різдвяними святами та благословив усіх присутніх.

***
У 1861 р. єпископ Серафим (Аретинській, настоятель Михайлового Золотоверхого монастиря 1859-1865 рр.) благословив відкрити у Феофанії скит від Михайлівського монастиря і доручив облаштування обителі досвідченому подвижникові благочестя ігуменові Воніфатію (Виноградському). Трудами старця і перших насельників був відновлений дерев’яний храм, побудовані келії для братії, готель, а також необхідні господарські споруди. Знаючи день свого відходу, старець Воніфатій склав духовний заповіт братії і замість себе поставив скитоначальником схіігумена Іринарха, який управляв обителлю ще 30 років. Заповіт старця Воніфатія полягало у проханні постійного читання Псалтиря, звершення щоденної служби, богоугодного горіння незгасних лампад та прийняття бідних. На сьогоднішній день, за заповітом старця Воніфатія, монастир у Феофанії годує паломників і всіх нужденних.

23 грудня 2010 р. Священний Синод Української Православної Церкви, що проходив під головуванням Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира в Свято-Успенській Києво-Печерській Лаврі, розглянув житіє, труди, подвиги, чудеса і, взявши до уваги народне шанування ігумена Воніфатія (Виноградського), благословив зарахувати ігумена Воніфатія до лику місцевошанованих святих Київської єпархії (журнал № 39).

church.ua
Фото fotolitopys.in.ua

Архієпископ Білогородський Николай привітав Предстоятеля УПЦ з Різдвом Христовим

8 січняввечері, архієпископ Білогородський Николай відвідав Свято-Успенську Києво-Печерську Лавру, зокрема владика помолився на Великій вечірні у Трапезному храмі преподобних Антонія і Феодосія, яку очолив Предстоятель Української Православної Церкви Блаженніший Митрополит Київський і всієї України Онуфрій у співслужінні духовенства Київської єпархії.

Після завершення вечірні намісник Києво-Печерської Лаври митрополит Вишгородський і Чорнобильський Павел зачитав Різдвяне послання Предстоятеля Української Православної Церкви, після чого до Блаженнішого владики зі словами привітання звернувся керуючий справами УПЦ митрополит Бориспільський і Броварський Антоній.

Наприкінці привітання Блаженніший владика роздав усім присутнім подарунки, а хористи Митрополичого, академічного та дитячого хорів Києво-Печерської Лаври виконали різдвяні колядки.

Перед початком богослужіння владика Николай привітав Митрополита Онуфрія зі святом та передав поздоровлення від ввіреної йому Білогордської пастви.

church.ua

РІЗДВО ГОСПОДА НАШОГО ІСУСА ХРИСТА

У свято Різдва Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа,архієпископ Білогородський Николай очолив святкові Різдвяні богослужіння у своєму кафедральному храмі.

6 січня ввечерінапередосвята владика очолив велике повечір'я, утреню, а в сам день свята звершивБожественну літургію св. Іоанна Златоуста.

Його Високопреосвященству співслужили настоятель храму протоієрей Вячеслав Лазорик, протоієрей Анатолій Кузьміч та протодиякон Вадим Бурдейний.

Після читання Євангелія владика виголосив РІЗДВЯНЕ ПРИВІТАННЯ ВОЗЛЮБЛЕНИМ У ГОСПОДІ ПАСТИРЯМ, ВИСОКОШАНОВАНІЙ ВЛАДІ БІЛОГОРОДКИ, БОГОЛЮБИВИМ МИРЯНАМ.

На завершення відбувся святковий концерт, який приготували вихованці недільної школи.

Цього дня з благословення владики дитячий та дорослий хор нашого храму співаючи колядки вітав жителів села зі святом Різдва Христового.

***

Цікаво, однак, що при всьому значенні і винятковості свята Різдва Христового, відзначати його у Християнській Церкві почали не відразу. Сама подія Різдва Христового - Боговтілення - шанувалося усіма християнами завжди, але чин свята, як і його дата, вироблялися поступово. Спочатку Різдво Христове не святкувалося окремо взагалі, а потім його святкування почали звершувати в один день із Хрещенням Господнім (нині відзначається у Православній Церкві 6 січня за старим і 19 січня за новим стилем). Вперше відокремлене було свято Різдва Христового від Хрещення в Римській Церкві у першій половині IV століття, за переказами - за часів правління папи Юлія. В одному римському календарі, складеному не пізніше 354 року, під датою 25 грудня вже позначено: День Народження Христа у Віфлеємі.

БІЛЬШЕ ФОТО>>>

Видео матушка Людмила Лазорик

Фото протодиякон Вадим Бурдейний

Богослужіння у день свята Хрещення Господнього

19 січня, день свята Хрещення Господнього, архієпископ Білогородський Николайзвершить Божественну літургіюу Свято-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після заамвонної молитви владика  звершив чин великого освячення води.

Цогож дня за багаторічною традицією, освячення води було звершено й у місцевому водоймищі, після чого владика окропивусіх присутніх святою водою та благословив бажаючих на купання.

Напередодні ввечері владика Николай звершив велике повечір’я та утреню.

 

ФОТОРЕПОРТАЖ >>>

Літургія у день свята Обрізання Господнього

14 січня, в день свята Обрізання Господнього і памяті святителя Василія Великого, архієпископа Кесарії Каппадокійскої,  архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.
По закінченні богослужіння владика звершив молебен на початок нового року.
***
Cвято Обрізання нагадує історичну подію, що сталася на восьмий день після народження Іісуса, згідно із законом Мойсея.

Чому цьому факту приділяється особлива увага?

По-перше, таким чином ще раз наголошується, що Бог став справжньою людиною, чоловіком по плоті, а не примарою чи безплотним духом, як вчили єретики. По-друге, обрізання для юдеїв було знаком приналежності до богообраного народу. Тому Пресвята Діва Марія та Іосиф Обручник принесли немовля до храму, як того вимагав закон. Отже, щоб визволити підзаконних, Сам законоположник Господь стає поруч із підзаконними. Бо Христос прийшов не зруйнувати Закон, а виконати його. По-третє, обрізання було прообразом Хрещення, даного людям з пришестям Сина Божого.

За християнських часів обрізання тілесне замінило вже обрізання духовне. Про це свідчить апостол Павел, коли говорить, що у Христі ми «обрізані нерукотворним обрізанням, стягненням гріховного тіла плоті, обрізанням Христовим» (Кол. 2, 11). Новозавітне обрізання — хрещення, повинно бути обрізанням наших гріхів і вад. Воно є обрізанням духовним, результатом якого є живе і безперестанне спілкування з Богом.

Архієпископ Николай відвідав перший Фестиваль колядок Білогородського благочиння

12 січня з благословення Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира у селі Бобриця відбувся перший Фестиваль колядок серед церковних хорових колективів Білогородського благочиння Макарівського вікаріатства.

На заході були присутні вікарій Київської Митрополії архієпископ Білогородський Миколай, благочиннний Білогородського благочиння протоієрей Ростислав Корчак, благочинний Бишівського благочиння архімандрит Філарет (Єгоров), бобрицький сільський голова Олександр Король.

Високопреосвященніший Миколай звернувся до учасників фестивалю зі словом вітання та передав благословення Предстоятеля Української Православної Церкви.

У фестивалі взяли участь церковні хори усіх парафій Білогородського благочиння, а також парафіяльні хорові колективи Бишівського благочиння. Зі сцени у майстерному виконанні лунали колядки, щедрівки, піснеспіви святочного періоду.

Усіх учасників було нагороджено грамотами та подарунками.

Фото>>>

День пам’яті преподобного Воніфатія Київського

9 січня у Свято-Пантелеімонівському монастирі у Феофанії  вшанували пам’ять засновника обителі преподобного Воніфатія Київського.

У соборному храмі монастиря була звершена Божественна літургія, яку, з благословення Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира, очолив  митрополит Переяслав-Хмельницький і Вишневський Олександр.

Його Високопреосвященству співслужили: архієпископи Білогородський Миколай, Яготинський Серафим, Городницький Олександр, єпископи: Ірпінський Климент, Бородянський Варсонофій, духовенство монастиря та Київської єпархії.

За богослужінням також молилися: настоятелька монастиря ігуменя Єлисавета (Андрєєва) з сестрами, паломники та прихожани обителі.

***
У 1861 р. єпископ Серафим (Аретинській, настоятель Михайлового Золотоверхого монастиря 1859-1865 рр.) благословив відкрити у Феофанії скит від Михайлівського монастиря і доручив облаштування обителі досвідченому подвижникові благочестя ігуменові Воніфатію (Виноградському). Трудами старця і перших насельників був відновлений дерев’яний храм, побудовані келії для братії, готель, а також необхідні господарські споруди. Знаючи день свого відходу, старець Воніфатій склав духовний заповіт братії і замість себе поставив скитоначальником схіігумена Іринарха, який управляв обителлю ще 30 років. Заповіт старця Воніфатія полягало у проханні постійного читання Псалтиря, звершення щоденної служби, богоугодного горіння незгасних лампад та прийняття бідних. На сьогоднішній день, за заповітом старця Воніфатія, монастир у Феофанії годує паломників і всіх нужденних.

23 грудня 2010 р. Священний Синод Української Православної Церкви, що проходив під головуванням Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира в Свято-Успенській Києво-Печерській Лаврі, розглянув житіє, труди, подвиги, чудеса і, взявши до уваги народне шанування ігумена Воніфатія (Виноградського), благословив зарахувати ігумена Воніфатія до лику місцевошанованих святих Київської єпархії (журнал № 39).

http://church.ua

Архієпископ Николай взяв участь в урочистому богослужінні з нагоди четвертої річниці інтронізації Святішого Патріарха Кирила

1 лютого, в день четвертої річниці інтронізації Святішого Патріарха Кирила в кафедральному соборному Храмі Христа Спасителя була звершена Божествена літургія.
Предстоятелю Руської Православної Церкви співслужили члени Священного Синоду РПЦ, ієрархи, які прибули на Архієрейський Собор РПЦ.

Неділя 34-та після П’ятидесятниці, віддання свята Богоявлення та день пам'яті святої рівноапостольної Ніни

27 січня, у неділю 34-ту після П’ятидесятниці, віддання свята Богоявлення, день пам'яті святої рівноапостольної Ніни, архієпископ Николай у співслужінні кліриків Свято-Архангело-Михайлівського храму звершив Божественну літургію.

Після читання Євангелія Високопреосвященніший владика виголосив проповідь.

***

27 січня (14 січня ст. ст.) Свята Православна Церква вшановує пам’ять рівноапостольної Ніни просвітительниці Грузії. Свята народилася близько 280 року в місті Коластри, в Каппадокії, де було багато грузинських поселень. Її батько Завулон був родичем святому великомученику Георгію (пам'ять 23 квітня). Він походив із знатного роду, від благочестивих батьків, користувався повагою імператора Максиміана (284 - 305). Перебуваючи на військовій службі в імператора, Завулон, як християнин, сприяв звільненню полонених галлів, які прийняли християнство.

Мати святої Ніни, Сусанна, була сестрою Єрусалимського Патріарха Ювеналія. Вона з юності всім серцем полюбила Бога їй було шкода людей не віруючих в Нього. Після того, як батько її Завулон пішов у пустельники, а мати стала дияконисою, свята Ніна була віддана на виховання однієї благочестивої стариці Ніанфори. Дівчинка була дуже талановита. За два роки перебування у стариці вона твердо засвоїла правила віри і благочестя. Щодня з ревністю вона читала Святе Письмо. Серце її палало любов’ю до Христа, який, щоб спасти людей, пішов на хресні терпіння і хресну смерть. Коли Ніна читала зі сльозами на очах євангельську проповідь про розп’яття Христа Спасителя, вона задумалась над долею хітона Господнього. Також   розповіді цієї стариці про Іверію ( Грузію), тоді ще язичницьку країну, пробудили в Ніни бажання відвідати цю країну й просвітити її мешканців світлом Євангелія.

Неділя 33-тя після П’ятидесятниці, після Богоявлення

20 січня у неділю 33-тя після П’ятидесятниці, після Богоявлення, архієпископ Николай у співслужінні кліриків Свято-Архангело-Михайлівського храму звершив Божественну літургію.

За богослужінням владика звернувся до віруючих зі словами настанови.

 

Богослужіння у день свята Хрещення Господнього

19 січня, день свята Хрещення Господнього, архієпископ Білогородський Николайзвершить Божественну літургіюу Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після заамвонної молитви владика  звершив чин великого освячення води.

Цогож дня за багаторічною традицією, освячення води було звершено й у місцевому водоймищі, після чого владика окропивусіх присутніх святою водою та благословив бажаючих на купання.

Напередодні ввечері владика Николай звершив велике повечір’я та утреню.


 

 

 

 

 

 

 

 

Фоторепортаж

 

Літургія у день свята Обрізання Господнього

14 січня, в день свята Обрізання Господньогоі памяті святителя Василія Великого, архієпископа Кесарії Каппадокійскої,  архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

По закінченні богослужіння владика звершив молебен на початок нового року.
Цікаво знати: свято Обрізання нагадує історичну подію, що сталася на восьмий день після народження Іісуса, згідно із законом Мойсея.

Чому цьому факту приділяється особлива увага?

По-перше, таким чином ще раз наголошується, що Бог став справжньою людиною, чоловіком по плоті, а не примарою чи безплотним духом, як вчили єретики. По-друге, обрізання для юдеїв було знаком приналежності до богообраного народу. Тому Пресвята Діва Марія та Іосиф Обручник принесли немовля до храму, як того вимагав закон. Отже, щоб визволити підзаконних, Сам законоположник Господь стає поруч із підзаконними. Бо Христос прийшов не зруйнувати Закон, а виконати його. По-третє, обрізання було прообразом Хрещення, даного людям з пришестям Сина Божого.

За християнських часів обрізання тілесне замінило вже обрізання духовне. Про це свідчить апостол Павел, коли говорить, що у Христі ми «обрізані нерукотворним обрізанням, стягненням гріховного тіла плоті, обрізанням Христовим» (Кол. 2, 11). Новозавітне обрізання — хрещення, повинно бути обрізанням наших гріхів і вад. Воно є обрізанням духовним, результатом якого є живе і безперестанне спілкування з Богом.

Привітання Предстоятеля з Різдвом Христовим

8 січня, архієпископ Білогородський Николай відвідав Свято-Успенську Києво-Печерську Лавру, зокрема владика помолився на Великій вечірні у Трапезному храмі преподобних Антонія і Феодосія, яку очолив Предстоятель Української Православної Церкви у співслужінні духовенства Київської єпархії.

По завершенні богослужіння  від імені вікарних архієреїв, духовенства, чернецтва  та вірян Київської єпархії  Блаженнішого владику привітав секретар Предстоятеля УПЦ архієпископ Переяслав-Хмельницький Олександр.

Свято Собору Пресвятої Богородиці

8 січня, свято Собору Пресвятої Богородиці,архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після читання Євангелія Високопреосвященніший владика виголосив проповідь. В якій розповів про історію становлення та важливість свята Різдва Христового. Владика закликав парафіян прославляти новонароджене Богонемовля різдвяними піснеспівами та колядками.

Цікаво знати: Звичай колядування має свою давню історію, коріння якої сягає ще арійських часів. Колядки пов'язані з днем зимового сонцестояння, яке наші предки називали святом Коляди. Його святкували 25 грудня. Вважалося, що в цей день Сонце з'їдає змій Коротун. Всесильна богиня Коляда в Дніпровських водах народжувала нове сонце — маленького Божича. Язичники намагалися захистити новонародженого: вони проганяли Коротуна, який намагався з'їсти нове Сонце, а потім ходили від хати до хати, щоб сповістити людей про народження нового Сонця, і зображення цього сонця носили з собою. Як тільки на небі сходила зоря, колядники заходили в двір, кликали господаря і співали його родині величальних пісень про сонце, місяць, зорі. Ці пісні й стали називати колядами або колядками.

Згодом, після прийняття християнства обряд колядування був приурочений до Різдва Христового і в колядках з’явились біблійні і світські мотиви. Традиція колядування збереглася й до сьогодні. Як тільки на небі являється перша зоря — розпочинається Свята Вечеря, а діти збираються гуртом і йдуть вітати усіх колядками з народженням Богонемовляти Христа!

РІЗДВО ГОСПОДА НАШОГО ІСУСА ХРИСТА

7 січня архієпископ Білогородський Николай очолив святкове Різдвяне богослужіння у своєму кафедральному храмі. Йому співслужили настоятель храму протоієрей Вячеслав Лазорик та протодиякон Вадим Бурдейний.

Після читання Євангелія владика виголосив Різдвяне Послання Святішого Патріарха Кирила та Блаженнішого Митрополита Володимира.

На завершення відбувся святковий концерт, який приготували вихованці недільної школи.

Цього дня з благословення владики хор Свято-Архангело-Михайлівського храму співаючи колядки вітав усіх бажаючих жителів села зі святом Різдва Христового.

Цікаво, однак, що при всьому значенні і винятковості свята Різдва Христового, відзначати його у Християнській Церкві почали не відразу. Сама подія Різдва Христового - Боговтілення - шанувалося усіма християнами завжди, але чин свята, як і його дата, вироблялися поступово. Спочатку Різдво Христове не святкувалося окремо взагалі, а потім його святкування почали звершувати в один день із Хрещенням Господнім (нині відзначається у Православній Церкві 6 січня за старим і 19 січня за новим стилем). Вперше відокремлене було свято Різдва Христового від Хрещення в Римській Церкві у першій половині IV століття, за переказами - за часів правління папи Юлія. В одному римському календарі, складеному не пізніше 354 року, під датою 25 грудня вже позначено: День Народження Христа у Віфлеємі.

Фото зявиться дещо пізніше

Неділя 33-тя після П'ятидесятниці

29 січня, у неділю 33-тю після П'ятидесятниці, поклоніння чесним веригам святого і всехвального апостола Петра,архієпископ Білогородський Николай у співслужінні храмового духовенства звершив Божественну літургію у кафедральному Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. За богослужінням владика Николай підніс сугубі молитви за здоров та якнайшвидше одужання Блаженнішого митрополита Володимира.

По завершенні богослужіння владика звернувся до пастви з словами настанови.

Напередодні ввечері владика звершив всеношну.

Цікаво знати: Близько 42 року апостол Петро за велінням Ірода Агріппи був вкинутий до в'язниці через проповіді про Христа Спасителя. У в'язниці він був закований двома залізними ланцюгами. Вночі, напередодні суду над ним, Ангел Господній зняв з апостола ці ланцюги і просто вивів його з в'язниці (Діян. 12, 1 — II).

Християни, почувши про це диво, взяли вериги (ланцюги) і зберігали їх як коштовність.Одержимі різними хворобами, приходячи до них з вірою, отримували зцілення. Вериги святого апостола Петра зберігалися в Єрусалимі до Патріарха Ювеналія, котрий подарував їх Євдокії, дружині імператора Феодосія Молодшого, а вона в 437 і 439 роках перенесла їх з Єрусалиму в Царгород. Одну веригу Євдокія послала в Рим своїй дочці Євдоксії, яка побудувала храм в ім'я апостола Петра і поклала в ньому веригу. У Римі були також і інші вериги, в яких знаходився апостол перед своєю кончиною при імператорі Нерона.

Засідання Єпархіальної ради Київської єпархії

23 січня, архієпископ Білогодський Николай взяв учать у засіданні  Єпархіальної ради Київської єпархії, яке відбулося у Києво-Печерській Лаврі з благословення Блаженнішого Митрополита Володимира — під головуванням секретаря Предстоятеля УПЦ архієпископа Переяслав-Хмельницького і Вишневського Олександра, єпископа Яготинскього Серафіма та Васильківського Пантелеімона.

Участь у заході також взяли: єпископ Макаровський Іларій, благочинний храмів столиці протоієрей Віталій Косовський, благочинні церковних округів Київської єпархії, а також голови Юридичних відділів Київської Митрополії Валентин Волинець та однойменної єпархії — протоієрей Артемій літвінов.

Архієпископ Олександр проінформував присутніх про стан здоров’я Блаженнішого Митрополита Володимира, після чого члени Ради розглянули поточні питання життя Київської єпархії.

офіційний сайт УПЦ

Богослужіння у день свята Хрещення Господнього

19 січня, день свята Хрещення Господнього, архієпископ Білогородський Николайзвершить Божественну літургіюу Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після заамвонної молитви владика  звершив чин великого освячення води.

Цогож дня за багаторічною традицією, освячення води було звершено й у місцевому водоймищі, після чого владика окропивусіх присутніх святою водою та благословив бажаючих на купання.

Напередодні ввечері владика Николай звершив велике повечір’я та утреню.

 

 

 

 

 

 

.

[span class=camera] фоторепортаж[/span]

Освячення місця під храм у Лук'янівському слідчому ізоляторі столиці

17 грудня, з благословенняБлаженнішого Митрополита Володимира, архієпископ Білогородський Николай відвідав Київський слідчий ізолятор (вул. Дегтярівська, 13), на території якого звершив освячення наріжного каменя, хреста та місця під будівництво  храму в ім’я святителя Миколая Чудотворця.

Його Високопреосвященству співслужив голова Синодального відділу УПЦ у справах пастирської опіки пенітенціарної (тюремної) системи протоієрей Віктор Яценко.

На богослужінні були присутні голова Державної пенітенціарна служби України генерал-майор Олександр Лісіцков, перший заступник голови генерал-майор Сергій Сидоренко, представники державних органів влади і працівники СІЗО.

Наприкінці освячення  владика звернувся до присутніх зі словом настанови, у якому зазначив, що зведення храму є нелегкою справою, але дуже богоугодною, адже будучи храм ми, перш за все, піклуємось про спасіння душ людських.

Насамкінець владика привітав усіх із Різдвяними святами та побажав многих літ життя.

Цікаво знати: офіційно Лук'янівська тюрма (тюремний замок) почала працювати з 1863 року. На території в'язниці діяла тюремна церква, яка у радянські часи була переобладнана під камери. У передвоєннї роки тут розташовувалася тюрма ОГПУ НКВС СРСР. В той час у тюрмі перебувало більш як 25 000 в'язнів, багатьох з яких згодом репресували, у тому числі й за віру.

[span class=camera] фоторепортаж[/span]

Літургія у день пам’яті преподобного Воніфатія

9 січня, у день пам’яті засновника Свято-Пантелеімонівського монастиря у Феофанії преподобного Воніфатія (Виноградівського, архієпископ Білогородський Николай з благословення Блаженнішого Митрополита Володимира разом з іншими архиереями співслужив за божественною літургією митрополиту Вишгородському і Чорнобильському Павлу у соборному храмі обителі.

За богослужінням молилася настоятелька монастиря ігуменя Єлисавета з сестрами, паломники та прихожани обителі.

Цікаво знати: У 1861 р. єпископ Серафим (Аретинській, настоятель Михайлового Золотоверхого монастиря 1859-1865 рр.) благословив відкрити у Феофанії скит від Михайлівського монастиря і доручив облаштування обителі досвідченому подвижникові благочестя ігуменові Воніфатію (Виноградському). Працями старця і перших насельників був відновлений дерев'яний храм, побудовані келії для братії, готель, а також необхідні господарські споруди. Знаючи день свого відходу, старець Воніфатій склав духовний заповіт братії і замість себе поставив скитоначальником схіігумена Іринарха, який управляв обителлю ще 30 років. Заповіт старця Воніфатія полягало у проханні постійного читання Псалтиря, звершення щоденної служби, богоугодного горіння незгасних лампад та прийняття бідних.

На сьогоднішній день, за заповітом старця Воніфатія, монастир у Феофанії годує паломників і всіх нужденних. 23 грудня 2010 р. Священний Синод Української Православної Церкви, що проходив під головуванням Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України Володимира в Свято-Успенській Києво-Печерській Лаврі, розглянув житіє, труди, подвиги, чудеса і, взявши до уваги народне шанування ігумена Воніфатія (Виноградського), благословив зарахувати ігумена Воніфатія до лику місцевошанованих святих Київської єпархії.
Сайт Києво-Печерської Лаври

Літургія у день свята Обрізання Господнього

14 січня, в день свята Обрізання Господньогоі памяті святителя Василія Великого, архієпископа Кесарії Каппадокійскої,  архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.
По закінченні богослужіння владика привітав настоятеля Свято-Архангело-Михайлівського храму протоієрея Василія з Днем Ангела.
Цікаво знати: свято Обрізання нагадує історичну подію, що сталася на восьмий день після народження Іісуса, згідно із законом Мойсея.

Чому цьому факту приділяється особлива увага?

По-перше, таким чином ще раз наголошується, що Бог став справжньою людиною, чоловіком по плоті, а не примарою чи безплотним духом, як вчили єретики. По-друге, обрізання для юдеїв було знаком приналежності до богообраного народу. Тому Пресвята Діва Марія та Іосиф Обручник принесли немовля до храму, як того вимагав закон. Отже, щоб визволити підзаконних, Сам законоположник Господь стає поруч із підзаконними. Бо Христос прийшов не зруйнувати Закон, а виконати його. По-третє, обрізання було прообразом Хрещення, даного людям з пришестям Сина Божого.

За християнських часів обрізання тілесне замінило вже обрізання духовне. Про це свідчить апостол Павел, коли говорить, що у Христі ми «обрізані нерукотворним обрізанням, стягненням гріховного тіла плоті, обрізанням Христовим» (Кол. 2, 11). Новозавітне обрізання — хрещення, повинно бути обрізанням наших гріхів і вад. Воно є обрізанням духовним, результатом якого є живе і безперестанне спілкування з Богом.

Неділя після Різдва Христового

8 січня,у неділю після Різдва Христового, свято Собору Пресвятої Богородиці,архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після читання Євангелія Високопреосвященніший владика виголосив проповідь. В якій розповів про історію становлення та важливість свята Різдва Христового. Владика закликав парафіян прославляти новонароджене Богонемовля різдвяними піснеспівами та колядками.

Цього дня з благословення владики хор Свято-Архангело-Михайлівського храму співаючи колядки вітав усіх бажаючих жителів села зі святом Різдва Христового.

Цікаво знати: Звичай колядування має свою давню історію, коріння якої сягає ще арійських часів. Колядки пов'язані з днем зимового сонцестояння, яке наші предки називали святом Коляди. Його святкували 25 грудня. Вважалося, що в цей день Сонце з'їдає змій Коротун. Всесильна богиня Коляда в Дніпровських водах народжувала нове сонце — маленького Божича. Язичники намагалися захистити новонародженого: вони проганяли Коротуна, який намагався з'їсти нове Сонце, а потім ходили від хати до хати, щоб сповістити людей про народження нового Сонця, і зображення цього сонця носили з собою. Як тільки на небі сходила зоря, колядники заходили в двір, кликали господаря і співали його родині величальних пісень про сонце, місяць, зорі. Ці пісні й стали називати колядами або колядками.

Згодом, після прийняття християнства обряд колядування був приурочений до Різдва Христового і в колядках з’явились біблійні і світські мотиви. Традиція колядування збереглася й до сьогодні. Як тільки на небі являється перша зоря — розпочинається Свята Вечеря, а діти збираються гуртом і йдуть вітати усіх колядками з народженням Богонемовляти Христа!

РІЗДВО ГОСПОДА НАШОГО ІСУСА ХРИСТА

У ніч з 6 на 7 січня архієпископ Білогородський Николай очолив святкове Різдвяне богослужіння у своєму кафедральному храмі. Йому співслужили настоятель храму протоієрей Василій Мотуз, ієрей Володимир Боєчко та протодиякон Вадим Бурдейний.

Після читання Євангелія владика виголосив Різдвяне Послання Святішого Патріарха Кирила та Блаженнішого Митрополита Володимира.

Цікаво, однак, що при всьому значенні і винятковості свята Різдва Христового, відзначати його у Християнській Церкві почали не відразу. Сама подія Різдва Христового - Боговтілення - шанувалося усіма християнами завжди, але чин свята, як і його дата, вироблялися поступово. Спочатку Різдво Христове не святкувалося окремо взагалі, а потім його святкування почали звершувати в один день із Хрещенням Господнім (нині відзначається у Православній Церкві 6 січня за старим і 19 січня за новим стилем). Вперше відокремлене було свято Різдва Христового від Хрещення в Римській Церкві у першій половині IV століття, за переказами - за часів правління папи Юлія. В одному римському календарі, складеному не пізніше 354 року, під датою 25 грудня вже позначено: День Народження Христа у Віфлеємі.

 

[span class=camera] фоторепортаж[/span]

Неділя 29-та після П'ятидесятниці, святих отців

{gallery}food{/gallery}1 січня, у неділю 29-ту після П'ятидесятниці, святих отців, день пам'яті преподобного Амфілохія Почаївського, архієпископ Білогородський Николай звершив Божественну літургію у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Владиці співслужили клірики храму.

Після читання Євангелія Високопреосвященніший владика виголосив проповідь.

Цікаво знати:Святими отцями ми звикли називати учителів Церкви, але цієї неділі ми святими отцями називаємо тих людей, які належали до роду, із якого народився Спаситель. Чому ми їх згадуємо? Тому що кожен з них, жив в очікуванні приходу Спасителя, Месії, і ця головна ідея їх життя була для них дороговказом до спасіння і передавалось з роду в рід.

 

Неділя 35-та після П’ятидесятниці, після Богоявлення

[fpsub2 url="index.php?view=category&catid=32&option=com_joomgallery&Itemid=144" img="images/stories/dsc04970.jpg" label="Фоторепортаж" title="Неділя 35-та після П’ятидесятниці, після Богоявлення"]

У Неділю 35-ту після П’ятидесятниці, після Богоявлення, архієпископ Николай у співслужінні кліриків Свято-Архангело-Михайлівського храму звершив Божественну літургію.

За богослужінням владика звернувся до віруючих зі словами настанови.

 

[/fpsub2]

Богослужіння у день свята Богоявлення

[fpsub2 url="index.php?view=category&catid=31&option=com_joomgallery&Itemid=144" img="images/stories/dsc04958.jpg" label="" title="Богослужіння у день свята Богоявлення"]

18 січня архієпископ Білогородський Николай звершив всеношну у Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка.

Наступного дня владика звершив Божественну літургію і чин великого освячення води. Йому співслужили клірики храму.

 

[/fpsub2]

 

[span class=camera] Фоторепортаж[/span]

Неділя 34-та після П’ятидесятниці, перед Богоявленням

[fpsub2 url="" img="images/stories/dsc04704.jpg" label="" title="Неділя 34-та після П’ятидесятниці, перед Богоявленням"]

У Неділю 34-ту після П’ятидесятниці, перед Богоявленням, архієпископ Николай у співслужінні кліриків Свято-Архангело-Михайлівського храму звершив Божественну літургію.

 

 

[/fpsub2]

Літургія у день памяті преподобного Серафима, Саровського чудотворця

[fpsub2 url="" img="images/stories/dsc01902.jpg" label="" title="Літургія у день памяті преподобного Серафима, Саровського чудотворця"]

15 січня, в день пам’яті преподобного Серафима, Саровського чудотворця, архієпископ Білогородський Николай очолив Божественну літургію у Свято-Пантелеймонівському монастирі столиці. Йому співслужив єпископ Яготинський Серафим та клірики монастиря.

По завершенні богослужіння владика привітав єпископа Серафим з Днем Ангела.

 

 

[/fpsub2]

Літургія у день свята Обрізання Господнього

[fpsub2 url="" img="images/stories/dsc04481.jpg" label="" title="Літургія у день свята Обрізання Господнього"]

13 січня, напередодні свята Обрізання Господнього, святкову всеношну у храмі с. Білогородки очолив архієпископ Білогородський Николай. Наступного днявладика звершив Божественну літургію. Йому співслужили клірики храму.

 

По завершенні богослужіння владика привітав настоятеля храма протоіерея Василія з Днем Ангела. Потім відбувся святковий  концерт, який приготували для отця Василія учні I-ї школи с. Білогородка.[/fpsub2]

ВІТАЄМО

[fpsub2 url="" img="images/stories/x_e2ecd1cd.jpg" label="" title="ВІТАЄМО"]
14 січня, в день, коли Православна Церква прославляє святителя святителя Василія Великого, архієпископа Кесарії Каппадокійської, благочинний Києво-Святошинського округу протоіерей Василій Русінка відзначає свій День Ангела.

Редакція сайта вітає отця Василія, бажає йому довгих і благословенних літ життя.[/fpsub2]

ВІТАЄМО

[fpsub2 url="" img="images/stories/dsc04244.jpg" label="" title="ВІТАЄМО"]
14 січня, також відзначає свій День Ангела настоятель Свято-Архангело-Михайлівского храму с. Білогородка.

Парафіяни, клірики і редакція сайта вітають отця Василія, бажають йому міцного здоровя, духовної радості, допомоги Божої у трудах на благо Церкви![/fpsub2]

Випускники Почаївської семінарії привітали архиепископа Николая з Різдвом Христовим


12 січня
випускники Почаївської семінарії привітали архієпископа Николая зі святом Різдва Христового, зокрема вони виконали колядки та зачитали привітання в якому побажали владиці щоб милість Божа перебувала завжди з ним.

Владика щиро подякував за привітання, зазначивши що дуже важливо що молоде майбутнє покоління з радістю зустрічає свято Різдва Христового та прославляють новонародженого Бога, адже Різдво - день початку подвига Спасителя, день випробування нашої любові і вірності Йому. Тож потрібно розповісти всьому світу істину: "С нами Бог, разумейте языцы... яко с нами Бог!"
Потім владика пригостив гостей чаєм.

Фоторепортаж

Київські Духовні школи привітали архиепископа Николая з Різдвом Христовим

[fpsub2 url="" img="images/stories/krestopoklon2010/images.jpg" label="" title="Київські Духовні школи привітали архиепископа Николая з Різдвом Христовим"]
8 січня
архієпископ Николай у своєму архієрейському будинку прийняв вихованців Київських духовних шкіл, які привітали владику зі святом Різдва Христового проспівавши традиційні різдвяні колядки.

 

[/fpsub2]

Привітання Предстоятеля з Різдвом Христовим

[fpsub2 url="" img="images/stories/img_9008_20.jpg" label="" title="Привітання Предстоятеля з Різдвом Христовим"]

8 січня, архієпископ Білогородський Николай відвідав Свято-Успенську Києво-Печерську Лавру, зокрема владика помолився на Великій вечірні у Трапезному храмі преподобних Антонія і Феодосія, яку очолив Предстоятель Української Православної Церкви у співслужінні духовенства Київської єпархії.

По завершенні богослужіння  від імені вікарних архієреїв, духовенства, чернецтва  та вірян Київської єпархії  Блаженнішого владику привітав секретар Предстоятеля УПЦ архієпископ Переяслав-Хмельницький Олександр.

[/fpsub2]

Рождественское послание Блаженнейшего Митрополита Киевского и всея Украины Владимира

 

РОЖДЕСТВЕНСКОЕ ПОСЛАНИЕ

Блаженнейшего Митрополита Киевского и всея Украины Владимира
архипастырям, пастырям, монашествующим
и всем верным чадам Украинской Православной Церкви


“Христос — во плоти. С трепетом и радостью возвеселитесь!
С трепетом — по причине греха, с радостью — по причине надежды!”
Свт. Григорий Богослов

 


Возлюбленные о Господе архипастыри, досточтимые пастыри, честное во Христе монашество, боголюбивые миряне — братья и сестры!
Прошло более 2000 лет с тех пор, как совершилось Рождество Христово, но Святая Церковь не перестает благовествовать миру о приходе в мир Спасителя!
С рождением Христа по плоти от Девы Марии человеческое естество в Лице Сына Божьего соединилось с естеством Божественным. Христос стал Родоначальником обновленного благодатью человечества — Новым Адамом и Восстановителем в людях изначального благодатного состояния, присущего человеческой природе до грехопадения.
В отличие от Евы, непослушанием приобщившейся смерти и изгнанной из рая, Пресвятая Богородица послушанием Божественной воле ввела в мир Христа, Который есть Жизнь и Свет миру. Ее утроба явилась мысленным раем, в котором расцвело Древо Жизни — Христос.
В своих вдохновенных гимнах Рождеству Христову Святая Церковь благовествует: “Вифлеем открыл Эдем. Придите посмотрим, мы нашли сокровенную пищу, придите получим из пещеры истинно райское» (икос канона Рождества Христова).
Пришествие Христа в мир было открыто лишь немногим: нескольким простым пастухам и царственным волхвам. В переполненном людьми Вифлееме, который является образом суетного мира сего, не нашлось достойного места Мессии. Мир не узнал своего Спасителя. Перед Истинным Христом, Который принес на землю Божественную правду, мир и любовь, Вифлеем закрыл городские ворота и двери своих домов. Приютили Богомладенца пещера и ясли, которые являются образом наших душ и сердец.
2010 год от Рождества Христова, как и все предыдущие, был годом неиссякаемой милости Божией по отношению к людям и Церкви Христовой. Для нашей Церкви этот год стал годом начала созидания Кафедрального собора в честь Воскресения Христова и Духовно-просветительского центра Украинской Православной Церкви. Призываем всех, кто неравнодушен к этому общему делу, всеми дарованными нам талантами послужить ему, стать его соучастниками и прославить Бога и Святую Церковь.
В уходящем году мы были облагодетельствованы от Богомладенца Христа и Его Пречистой Матери посещением Вифлеемской иконы Богородицы из града Рождества Христова, святыни русского зарубежья иконы Божией Матери “Курской-Коренной”, а также дорогой сердцу каждого христианина чудотворной иконы “Умиление”, связанной с именем великого подвижника и угодника Божиего преподобного Серафима, Саровского чудотворца.
Свидетельством неоскудеваемой святости и благодатной жизни в нашей Церкви явилось и прославление в лике святых новоявленных угодников Божиих.
С духовной радостью свидетельствуем, что свое служение новоизбранный Президент Украины начал с молитвы и благословения в стенах Святой Киево-Печерской Лавры. Такое доброе начало, верим, послужит развитию церковно-государственных отношений на благо народа Украины, что будет подтверждено совершением добрых дел, возрождением благочестивых традиций и повышением уровня общественной морали.
Украинская Православная Церковь активно развивает свою просветительскую и миссионерскую деятельность, уделяет большое внимание культурному и социальному служению, воспитанию молодежи в традициях Православной Церкви и родного Отечества, принося все свои труды в дар Христу Родившемуся.
Будем же молиться Богомладенцу Иисусу, чтобы дух Его святой любви поселился в наших сердцах, вновь и вновь возрождая их к новой благодатной жизни. Пусть наши сердца станут яслями, готовыми принять Христа, а наши добрые дела – драгоценными дарами, которые мы всегда готовы принести Ему. И пусть в эти рождественские дни почувствуют нашу любовь и получат нашу помощь все те, кто в этом нуждается. Пусть эта любовь и доброделание уврачуют раны обид и разделений, принесут людям радость и взаимопонимание. И пусть все сильнее звучит ангельский хор, благовествующий: “Слава в Вышних Богу, и на земле – мир, в людях – благоволение!”.
Сердечно поздравляя всех вас, возлюбленные братья и сестры, с благословенным праздником Рождества Христова и Новолетием, призываю на вас благословение и щедрые милости Родившегося от Приснодевы Марии Богомладенца Христа!

 

Рождество Христово
2010/2011 гг.
г. Киев

 

+ Владимир,
Митрополит Киевский и всея Украины,
Предстоятель Украинской Православной Церкви

Рождественское послание Патриарха Московского и всея Руси Кирилла


Рождественское послание Патриарха Московского и всея Руси Кирилла,

архипастырям, пастырям, монашествующим и всем верным чадам Русской Православной Церкви
Преосвященные архипастыри, досточтимые отцы, всечестные иноки и инокини, дорогие братья и сестры!

 

 

В нынешнюю светозарную ночь мы вновь духовно переживаем радость обретения миром своего Спасителя. Вновь мысленно зрим Сына Бога Живого, лежащего в яслях Вифлеемского вертепа. Вновь слышим в сердцах своих ангельский глас, воспевающий хвалу Творцу и Искупителю: “Слава в вышних Богу и на земли мир, в человецех благоволение” (Лк. 2: 14).

Внимая славословию Небесных Сил, мы осознаем, что Рождество Христово исполнено вневременного значения и имеет прямое отношение к судьбе каждого человека. Даже тот, кто пока еще ничего не знает о подвиге Спасителя, может теперь обрести познание Истины, стать чадом Божиим и наследовать жизнь вечную. Рождество Христово открывает нам правду о нас самих и делает возможным эту правду понять и усвоить.

Вспомним, что первый человек был создан Творцом совершенным, по образу и подобию Божию (см.: Быт. 1: 26). Но Адам, преступив заповедь, исказил замысел Создателя о себе. Лишившись живого общения с Богом, человечество все больше и больше погружалось в бездну греха и гордыни. И тогда Господь, любя свое творение и желая ему спасения, посылает в мир Единородного Сына, Который восстановил целостность человеческой природы и стал Новым Адамом. Христос показал нам пример жизни, сообразной Божественному замыслу о человеке. Этот пример есть надежный ориентир, который помогает нам не сбиться с пути и обрести единственно верное направление, приводящее к полноте жизни и в условиях земного бытия, и в вечности.

Мы идем по этому спасительному пути, когда откликаемся на Божии призывы. Один из таких обращенных к нам призывов содержится в послании апостола Павла: “Прославляйте Бога и в телах ваших и в душах ваших, которые суть Божии” (1 Кор. 6: 20). Это значит, что мы возносим хвалу Богу не только молитвами и песнопениями, но и добрыми делами во благо ближнего, во благо своего народа, во благо Церкви.

Такой труд становится радостным трудом во имя Христово, он реально преобразует окружающий мир и нас самих. Люди достигают сплоченности, работая не по принуждению и не ради корысти, а движимые искренним желанием сотворить дело доброе и полезное. Тем самым мы совместно служим Создателю, претворяя в жизнь Его волю. Греческое слово “литургия” переводится как “общее дело”. Вся наша жизнь должна стать Литургией, общей молитвой и общим делом, совершаемым для того, чтобы воплотить в жизнь Божий замысел о мире и о человеке и тем самым воздать славу и хвалу Творцу. Это требует от нас солидарности с братьями и сестрами по вере и далее с теми, кто еще не обрел в сердце своем Господа, но, подобно евангельским волхвам, находится на пути к Нему.

Важность объединения усилий для преодоления скорбей и несчастий показали нам пожары, засухи и наводнения минувшего года в России и в некоторых других странах исторической Руси. Они еще раз напомнили нам о христианском долге помощи ближним — без различия убеждений, национальности, социального положения. В горячие летние месяцы многие люди щедро делились своими силами, временем и достоянием с теми, кого они даже не знали и которых вряд ли когда-либо увидят. Во имя чего они это делали? Во имя сострадания тем, кому плохо, кто терпит лишения и кому нужна помощь.

Общественная солидарность, совместные труды ради достижения общих целей невозможны без преодоления эгоизма, без понуждения себя к добру, без отказа от обращенности исключительно к своим нуждам и интересам. В основании подлинного “единства духа” (Еф. 4: 3) лежит закон любви, завещанный нам Спасителем. Единение народа не может быть ограничено лишь минутами испытаний. Оно должно стать неотъемлемой частью нашего национального самосознания и жизни.

Сила церковного единства явственно ощущалась мной во время многочисленных поездок по епархиям России, Украины, Казахстана, Азербайджана. Всюду я видел готовность архипастырей, клира, монашествующих и мирян трудиться на благо Православия, совершенствовать приходскую, монастырскую и епархиальную деятельность. Это вселяет надежду на успешное развитие церковной жизни в духе единения и соработничества.

От сердца, исполненного радости, поздравляю вас, Преосвященные архипастыри, досточтимые клирики, насельники обителей, братья и сестры, с великим и спасительным праздником Рождества Христова и Новолетием. Молитвенно желаю всем вам быть ревностными исполнителями воли Божией, приносящими духовные дары рождшемуся ныне Спасителю мира, дабы имя Его прославлялось всегда, ныне, и присно, и во веки веков. Аминь.

 

Рождество Христово
2010/2011 гг.
г. Москва


Кирилл,
Патриарх Московский и всея Руси

Рождественское послание архиепископа Белогородского Николая

 

Рождественское послание

архиепископа Белогородского Николая

клиру, мирянам и все боголюбивым
чадам Украинской Православной Церкви

 

«Дева днесь Пресущественного раждает,

земля вертеп Неприступному приносит».

(кондак Рождеству Христову).


В эту Святую Рождественскую ночь, когда Земля и род человеческий приготовляется к принятию Обетованного Богом Отцем Миссии - Господа нашего Иисуса Христа, приносит Ему пещеру и Вифлиемские  ясли. Святая Православная Церковь вновь зовет всех нас мысленно перенестись в эту далекую и очень близкую для каждого верующего христианина ночь, которая возвестила всему миру великую тайну Боговоплощения. Эта весть, которую возвестили Ангелы роду человеческому, волнует каждого человека и радует исполнением обетования Отца Небесного, Который по Своей Отеческой любви и милосердию посылает в мир, для его спасения и всего человеческого рода от греха и вечной смерти, Своего Единородного Сына Господа нашего Иисуса Христа.

Разделяя вместе с Вами радость Рождества Христового, приветствую Вас словами:

Христос Рождается! Славите Его!


и молитвенно от Новорожденного Богомладенца желаю Вам крепости духовных и телесных сил в служении Его Святой Православной Церкви и народу Божьему на долгие и благословенные годы.


Рождество Христово
2010\2011гг.
Белогородка


Николай
архиепископ Белогородский,
викарий Киевской митрополии

Богослужіння в день Різдва Христового

[fpsub2 url="" img="images/stories/dsc04812.jpg" label="Фоторепортаж" title=""]

В ніч з 6 на 7 січня, архієпископ Білогородський Николай звершив всенощне бдіння і божественну літургію в Свято-Архангело-Михайлівському храмі с. Білогородка. Йому співслужили клірики храму.

По завершенні богослужіння владика зачитав Різдвяні послання Патріарха Московського і всієї Русі Кирила та Блаженнішого Митрополита Володимира.

[/fpsub2]


Рождественское поздравление от Святейшего Патриарха Кирилла

Его Высокопреосвященству,

Высокопреосвященнейшему Николаю (Гроху),

архиепископу Белогородскому, викарию Киевской Митрополии.

 

 

Ваше Высокопреосвященство!

В сей торжественный и священный день от всего сердца поздравляю Вас со светлым и радосным Праздником Рождества Христова и Новолетием.

Царь Славы и Первосвященник Христос родился в убогой вифлеемской пещере, чтобы пройти величественный путь к Жертве и Воскресению, к спасению и преображению Своего создания. Бог снишел  в мир, и человечество возведено до небес (святитель Григорий Неокесарийский. Слово на Рождество Христово). Благоговейно внимая свершившейся Тайне Боговоплощения, будем неленосно трудится в Винограднике Господнем, дабы любовь Божия, в изобилии излившаяся в наши сердца, принесла многократный плод во славу имени Иисусова.

Желаю Вам в наступившем году благодатного укрепления сил, бодрости духа и неоскудевающей радости от Рождшегося Богомладенца Христа.

С любовью о Господе,

 

Рождество Христово
2010/2011 гг.
Москва

+ Кирилл

Патриарх Московский и всея Руси

Архіерейська хіротонія


[fpsub2 url="" img="images/stories/img_8061.jpg" label="" title=""]

5 січняархієпископ Білогородський Николай взяв участь у  нареченні клірика Київської єпархії  архімандрита Феодосія (Снігірьова) у єпископа Броварського.

Наступного дня, 6 січняу трапезному храмі Трапезному храмі Києво-Печерської Лаври Блаженніший Митрополит Володимир звершив Божественну літургію. Йому співслужили:архієпископи: Бiлогородський Николай, Вишгородський Павел, Бориспільський Антоній,  Переяслав-Хмельницький Олександр,  єпископи: Макарівський Іларій, Васильківський Пантелеімон та Дрогобицький Фiларет.

За  богослужінням собор архієреїв висвятив  у  сан єпископа архімандрита Феодосія (Снігірьова).[/fpsub2]

Неділя 32-га після П’ятидесятниці, святих Отців

[fpsub2 url="" img="images/stories/dsc04697.jpg" label="" title=""]

У Неділю 32-га після П’ятидесятниці, святих Отців, архієпископ Николай у співслужінні кліриків Свято-Архангело-Михайлівського храму звершив Божественну літургію.


Цікаво знати: Святими отцями ми звикли називати учителів Церкви, але цієї неділі ми святими отцями називаємо тих людей, які належали до роду, із якого народився Спаситель. Чому ми їх згадуємо? Тому що кожен з них, жив в очікуванні приходу Спасителя, Месії, і ця головна ідея їх життя була для них дороговказом до спасіння і передавалось з роду в рід.

Фоторепортаж

[/fpsub2]